Feedek

Bizalom

2013.04.15. 19:56 - Szlo

bizalom.jpgÚjra itt vagyok a kis fura érzéssel a gyomromnál, ami jelzi, hogy megint megtörtént. Igen, sikeresen összeszedtem modern társadalmunk, fiatal generációnk mintapéldányát. Az érzelmileg teljesen degeneráltan viselkedő, de iszonyatosan jóképű és iszonyatosan jófej, kedves, aranyos srácot.
Gratulálok. magamnak.
És megint ott vagyok, mint ezelőtt mindig. Kihasználva szomorkodom egy olyan dolog miatt, amit már sajnos sokszor átéltem. Jaj de jó.
Kérdés: mit csinálok rosszul, de nagyon? A hozzáállásom. Túl komolyan veszem. Mert hiszem azt, hogy nincs olyan, hogy két ember csak úgy szexel. És nem értem miért baj az, ha valaki amellett, hogy jó néz ki, még jófej is. Na, itt teljesen megáll a nagytöbbség tudománya. Van olyan környezet, hogy valaki azért zárkózik el attól, hogy valami több legyen, mert csalódott már és így védi magát. De, hogy ennyien emiatt olyanok, amilyenek... Sántít a dolog.
Persze most ne azt higgyétek, hogy én mindenkire ráakaszkodom és már két hét után az esküvőnket szervezem. Egyáltalán nem. De úgy látszik, hogy még így is sokat várok egy fiú és egy lány ismeretségétől. Ne adj Isten, még többre is merek gondolni, mint szex.
Hú, hát ez már tényleg rizikós, vigyázzatok!
Egy jó tanács: ne bízz senkiben, bármennyire is rendesnek tűnik!

A bejegyzés trackback címe:

https://szlo.blog.hu/api/trackback/id/tr265228401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása